WOLWEEK 2016: working out loud
I gave an interview in worldwide WOLWEEK 2016 about the layoff of Microsoft Customer Success Team and how we worked out loud to get new jobs.
I gave an interview in worldwide WOLWEEK 2016 about the layoff of Microsoft Customer Success Team and how we worked out loud to get new jobs.
In 2020 I want to improve quality of my mobile videos – not only stabilization and new moves but also sound / microphone quality. So it was a no brainer for me to combine my DJI Osmo Mobile 3 Gimbal with RØDE VideoMic. Let me share with you how to integrate both device: 1/4 “to 3/8”…
Ich habe mich riesig über die Glückwünsche, Geschenke (siehe links meine neue grandiose famose Garten Chillout Lounge), Grüße, Besuche aus nah und fern und Aufmerksamkeiten gefreut! Die letzten Geburtstage habe ich etwas spärlich gefeiert, daher freute es mich umso sehr, dass unser neues Haus richtig voll wurde und vor allem beim Abendessen aus allen Nähten…
Isabel De Clercq´s Book \”Connect. Lead. Share. Social Technologies in Business\” is now published by Frankfurter Allgemeine Buch into German. My chapter deals with the Digital Transformation at Telefónica Global using Yammer / Microsoft Office 365, describing several use cases.
Isabel de Clercq, Founder of Connect|Lead|Share, has written two books where I have contributed a chapter about Digital Transformation with Yammer. They are published here:– \”#Vernetzt Arbeiten. Soziale Netzwerke in Unternehmen\”(Frankfurter Allgemeine Buch)– \”Social Technologies in Business\” (Die Keure) Are you interested to win one book? Just share this podcast and let us know tag…
Please find the interview Simon Terry did with me here
Am 4.Dezember fand ein weiterer LearnTank statt, den Nicole Y. Männl und Robert Basic organisiert haben. Gastgeber war das Modul57, dem ich an dieser Stelle dafür danke. Nach einer ausführlichen Vorstellungsrunde mit Erfahrungsaustausch über Monetarisierung und wie man mit Bloggen Geld verdienen kann führte Robert in unterschiedliche Blogger-Typen ein: Blogger-Typologie Hobby-Blogger Fach-Blogger Vollzeit-Blogger Folgende Monetarisierungsmöglichkeiten…